Thursday, December 15, 2011

Dua Puluh Lapan

Alhamdulillah, pada hari ini genaplah 28 tahun aku menikmati segala anugerah yang dikurniakan Yang Maha Pencipta di dunia ini. Kalau tidak kerana rahmat & kasih sayang Ar-Rahman & Ar-Rahim ini, pasti tidak akan ku miliki kasih sayang & cinta daripada para makhluk di bumi. Bermulanya penciptaan seorang aku dengan kasih sayang, dikandung dan dilahirkan dengan kasih sayang, serta dibesarkan dan dididik dengan penuh kasih sayang. Kasih sayanglah yang membentuk aku seperti mana yang kamu lihat pada saat ini.


Untuk itu, amatlah tidak adil sekiranya aku tidak dapat membalas dengan kasih sayang. Kasih sayang tanpa syarat, itulah yang selayaknya untuk diberi! Entah berapa lama lagi baki yang tinggal untuk aku terus mengabdikan diri kepada-Nya. Namun, besar harapanku agar penghidupan yang mendatang ini terus diliputi dengan kasih sayang berganda, diiringi keberkatan daripada-Nya.


Ameen ya Rabbal 'aalamin!


p/s: JUTAAN TERIMA KASIH & JAZAKUMULLAHU KHAIRAN KATHIRA KEPADA SEMUA AHLI KELUARGA & SAHABAT HANDAI YANG TELAH MEMBERI UCAPAN SELAMAT & HADIAH..SEMOGA KEREDHAAN ALLAH MENJADI MILIK KITA. AMEEN..

No comments: